суботу, 20 вересня 2014 р.

Золоте пальне для «Укрпошти»

Паньків і Бурбак

У «Віснику державних закупівель» за 8-12 вересня опубліковано повідомлення про результати тендера УДППЗ «Укрпошта» на загальну суму 28,88 млн. грн. з ТОВ «Техойл». Було закуплене дизельне паливо – 1386,00 тис.л, бензин А-92 – 494,00 тис.л, бензин А-95 – 80,00 тис.л.

15 серпня «Укрпошта» за результатами тендерів також уклала низку угод на постачання палива з ТОВ «Техойл». Загальна сума договорів тоді склала 66,21 млн. грн. За двома закупівлями з трьох «Укрпошта» ціни за літр оприлюднила, по третій – ні. Пропозиція фірми-переможця не була найдешевшою на тендері.

Паливо у ТОВ «Техойл» «Укрпошта» замовляє уже не вперше, у квітні фірма отримала аналогічне замовлення на 82,0 млн грн, в червні на 16,39 млн грн., в серпні на 66,21 млн. грн.

Загалом, фірма почала вигравати тендери «Укрпошти» ще з 2011 р., отримавши за цей час підрядів на постачання пального на 284,19 млн. грн. Окрім «Техойла» у тендерах «Укрпошти» також бере участь низка інших фірм, втім в 2014 р. тендери на постачання паливо-мастильних матеріалів (ПММ) виграє лише ТОВ «Техойл». 

Після проведення тендерів, ціна для «Укрпошти» збільшується ще на 10% шляхом укладання додаткової угоди з «Техойлом» - нібито через зростання ціни пального на ринку. На підприємстві також поговорюють, що ТОВ «Техойл» здійснює поставки не в повному обсязі, адже пального не вистачає, хоча обсяги перевезень знижуються.

І ще цікава інформація: в «Техойл» відсутні власні АЗС на території України, тому транспорту «Укрпошти» доводиться заправлятися на "партнерських" АЗС цього постачальника - до яких в деяких областях автівкам доводиться діставатися аж за 100 км від гаражів. Наприклад, в Черкаській області лише дві "партнерські" АЗС - одна від фірми "Укр-Петроль" і одна від якогось ПП "Друг".  


Але й не на всіх "партнерських" АЗС, зазначених в договорах з "Техойлом", відпускають паливо за талонами "Техойлу". А там де відпускають, можна отримати лише обмежену кількість палива. І це ще добре коли можна отримати, адже багато техойлівських талонів "партнери" визнають недійсними, посилаючись на їх відсутність в базі. 

Ось так і мотається транспорт «Укрпошти» далеченько заправлятися туди-сюди, набігає кілометраж, зношується, б'ється, витрачає зайве пальне, водії на пізніше заправляють бензин в каністри... Однак керівництву «Укрпошти» дуже "зручно" працювати з "Техойлом", адже всі фінансові схеми давно відпрацьовані і відкати справно повертаються. А незручності для водіїв, спрацьовування автомобілів, холостий пробіг  і пальне за ціною золота - керівників-шахраїв жодним чином не турбують.

Фірма «Техойл» зареєстрована у Києві в 2007 році і належить 42-річному одеситові Віталію Пащенку. До кінця 2011 р. до складу власників також входив киянин Тимур Лісовий, який наразі лишається власником однойменного торгового дому. А закупівлі пального за завищеними цінами з давних давен організовує голова комітету з конкурсних торгів "Укрпошти" досі не люстрований член арбузівської команди Кліонський Олександр Маркович (нещодавно його призначено директором з технічної політики, проте він дотепер опікується тендерами).

До перемоги Майдану ТОВ "Техойл" за три роки поставило "Укрпошті" пального на суму 106,95 млн. грн, здебільшого програючі тендери бізнес-партнерам сім'ї Януковича. Проте з березня 2014 тендери стабільно виграє ТОВ "Техойл". 
  • 26 березня 2014 «Укрпошта» за результатами тендерів уклала низку угод з ТОВ "Техойл" на постачання палива на загальну суму 82,14 млн грн.
  • В червні ТОВ «Техойл» виграло тендер на загальну суму 16,39 млн грн. на поставку "Укрпошті" 741,4 тис. л бензинів А-92, 112,2 тис. л -А-95 і 255,9 тис. л ДП. Договір було акцептовано 17 червня. 
  • 15 серпня «Укрпошта» за результатами тендерів уклала низку угод на постачання палива з ТОВ «Техойл». Загальна сума договорів тоді склала 66,21 млн. грн.
Конкурентами «Техойлу» на тендерах була низка інших компаній, які пропонувалі ПММ за нижчими цінами, проте "Укрпошта" надавала перевагу ТОВ "Техойл".

Також на цю тему:


1 коментар:

  1. Сьогодні я такий щасливий, бо Бог зробив це для мене, переживши важкі часи з іншими позикодавцями, і нічого не виходить, я збирався втратити віру і надію, але все одно маю бути стійким і переслідувати те, що шукаю. Я щасливий сьогодні, бо Бог скерував мене до найкращої Позикової компанії, і я ні про що не пошкодував, зв’язавшись з ними, і моє сердечне бажання було задоволено, і мені дали вказану суму, про яку я просив (300 000,00 дол. США), гроші були сплачені мій рахунок після двох тижнів розмови з компанією, і вони не напружували мене і не боліли при отриманні цієї позики від них, інші члени моєї родини та друзі, яких я їм направляв, теж отримали свою позику, я б тебе дуже любив зв’язатися з 247officedept@gmail.com / whatsapp 1-989-394-3740. . і швидко отримайте свою позику, і це безпечно і швидко, ви, у кого є втрачена надія, віра і все, що у вас є, лише в ім’я отримання позики, і нічого не виходить, бріться об заклад, якщо ви спробуєте цього чоловіка на ім’я Бенджамін, ви ніколи не пошкодуйте про що-небудь, і ваш запит на позику буде схвалено, і він буде виплачений безпосередньо на ваш банківський рахунок, тож поспішайте зараз і зв’яжіться зі швидкою реакцією на WhatsApp + 1-989-394-3740. попросіть будь-який тип Позики, і вона буде Вам надана. я бажаю вам краще

    ВідповістиВидалити