понеділок, 22 серпня 2016 р.

Дніпряни скаржаться, що Укрпошта порушує закони і наживається на споживачах


З 90-х років двадцятого століття підприємство «Укрпошта» займається наданням українцям послуг у сфері поштового зв’язку. Про те як наразі монопольна компанія може завдати шкоду в розмірі десятків тисяч гривень розповіла постраждала від послуг «Укрпошти» Олена Харцієнко на прес-конференції у Zabeba.li, передає Дніпроград з місця події.

З 2002 року українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» є національним оператором поштового зв’язку України. Спочатку через недосвідченість компанії можна було говорити про незначні порушення, але з роками, коли державне підприємство стало монопольним, випадки неправомірних дій збоку працівників почастішали і набули масового характеру.

«Я вчора дивився, в єдиному реєстрі досудових справ за останні 5 років було подано близько 23 тисяч позовів до суду щодо роботи «Укрпошти», - говорить юрист Антон Деньгуб.

Додати ще одну заяву готова дніпрянка Олена Харцієнко, яка зазнала суттєві матеріальні втрати, через недобросовісну роботу державного підприємства. Вона три місяці тому вирішила скористатись послугами «Укрпошти» і заплатила 8 тисяч гривень за відправлення до Ірландії 5 великих посилок загальною вагою 75 кілограм. Доставка відбувалась дуже повільно проте через місяць донька відправниці таки отримала речі, але не всі. На пошту Ірландії прибули 4 посилки, п’ята ж – найбільша, вагою в 15 кілограм - була загублена.

«Я намагалась відстежувати, дзвонила в службу контролю за багажем. Ніхто не міг сказати мені, де моя посилка. І ось через 2 місяці після відправлення в Ірландію, я дізнаюсь, що її повернули у Дніпро», - говорить Олена Харцієнко.

За словами жінки прислана назад коробка від телевізору, в якій було щільно запаковано речі, була схожа на мотлох, вона була м’ята і мокра.

Обурена дніпрянка воліла забрати посилку і попросила «Укрпошту» повернути 2 тисячі гривень за невиконану послугу, у чому їй відмовили. Щоб не повертати кошти, пізніше працівники підприємства вирішили самовільно відправити посилку за пунктом призначення, проте навіть не заповнили декларацію.

«Посилка вдруге повернулась у Дніпро і вже не в коробці, а в мішку. Я її поки не забираю, бо все ж таки хочу щоб мені відшкодували мої витрати», – зазначає потерпіла.

Кваліфікований юрист Антон Деньгуб нагадав, що діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року і іншими Законами України, тому виходячи з ситуації, Олена має усі права на те щоб подати на «Укрпошту» в суд.

Олена в свою чергу повідомила, що відповідну скаргу на «Укрпошту» вона вже писала і навіть заплатила за неї 2 долари. Виходить, що підприємство наживається на своїх споживачах навіть шляхом оформлення скарг.

Єдине, що тішить у цій ситуації, що заява до суду для Олена Харцієнко буде безкоштовна, якщо подавати її через службу захисту прав споживачів.

Автор: Аврелія БЕНКЕТ

Джерело: http://dniprograd.org/2016/08/19/dnipryani-skarzhatsya-shcho-ukrposhta-porushue-zakoni-i-nazhivaetsya-na-spozhivachakh_48611#sthash.XGUrezue.dpuf

Немає коментарів:

Дописати коментар